TV 2 rider med på tilbuds-bølgen

Markedet for deal-sites er i rygende vækst, og derfor er TV 2 gået i partnerskab med et af slagsen - Downtown.dk.
MediaWatch

For et lille års tiden indgik TV 2 og tilbudssitet Downtown samarbejde i al stilhed. Det erfarer Børsen.

Samarbejdet indebærer, at Downtown kan markedsføre sig via TV 2’s platforme, hvor TV 2 til gengæld får en del af omsætningen.

”Vi kigger hele tiden på, hvor der er penge at tjene på det digitale område, og lige netop på dette her har væksten været enormt høj i de seneste år,” siger Gregers Wedell-Wedellsborg, digital direktør for TV 2, der ikke ønsker at oplyse, hvor stor en del af omsætningen TV 2 får glæde af.

Hos Downtown ønsker man heller ikke at gå i detaljer om samarbejdet, men direktør Erik Balck Sørensen bekræfter, at Downtown får stillet TV 2 til rådighed, og at tv-stationen ”selvfølgelig får noget til gengæld.”

Andre mediehuse der har indgået samarbejde med daily deals-sites er JP/Politiken med Spotdeal.dk, MetroXpress og Ekstra Bladet med Savemyday.dk og Berlingske med Sweetdeal.dk

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også