TV 2 rider med på tilbuds-bølgen
For et lille års tiden indgik TV 2 og tilbudssitet Downtown samarbejde i al stilhed. Det erfarer Børsen.
Samarbejdet indebærer, at Downtown kan markedsføre sig via TV 2’s platforme, hvor TV 2 til gengæld får en del af omsætningen.
”Vi kigger hele tiden på, hvor der er penge at tjene på det digitale område, og lige netop på dette her har væksten været enormt høj i de seneste år,” siger Gregers Wedell-Wedellsborg, digital direktør for TV 2, der ikke ønsker at oplyse, hvor stor en del af omsætningen TV 2 får glæde af.
Hos Downtown ønsker man heller ikke at gå i detaljer om samarbejdet, men direktør Erik Balck Sørensen bekræfter, at Downtown får stillet TV 2 til rådighed, og at tv-stationen ”selvfølgelig får noget til gengæld.”
Andre mediehuse der har indgået samarbejde med daily deals-sites er JP/Politiken med Spotdeal.dk, MetroXpress og Ekstra Bladet med Savemyday.dk og Berlingske med Sweetdeal.dk
- CT