MediaWatch

B.T. lancerer sponseret app

B.T. sender en ny applikation på gaden. Nyheds-app’en er gratis, og det kan kun lade sig gøre, da der er indgået et samarbejde med Nykredit om et sponsorat, skriver avisen. Lanceringen af den nye app sker som et led i den digitale målsætning, fortæller B.T.’s ansvarshavende chefredaktør, Peter Brüchmann.

B.T. sender en ny applikation på gaden. Nyheds-app’en er gratis, og det kan kun lade sig gøre, da der er indgået et samarbejde med Nykredit om et sponsorat, skriver avisen.

Lanceringen af den nye app sker som et led i den digitale målsætning, fortæller B.T.’s ansvarshavende chefredaktør, Peter Brüchmann.

”På B.T. har vi en klar målsætning om at blive Danmarks førende digitale nyhedsformidler. Det gælder bt.dk og de mobile platforme. Derfor er jeg glad for, at vi nu kan sende denne nyheds-app ud til så mange danskere som overhovedet muligt,” siger han.

På trods af, at app’en er gratis, understreger han, at B.T. fortsat satser på betaling for indhold på nettet.

”Vi har fortsat en strategi om at tage betaling for vores indhold på de digitale platforme”, slår Peter Brüchmann fast.

Til at starte med kan den nye app kun downloades til Iphone, men senere vil der også blive lanceret en app til androidtelefoner.

-MS

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs