JP og Politiken går (også) PBT-vejen

Tyske Nugg.ad, der i forvejen står for PBT-løsninger til Ekstra Bladet, B.T. og Berlingske, har fået Jyllands-Posten og Politiken på kundelisten.

Tyske Nugg.ad har indgået aftale med Politiken om Jyllands-Posten om at stå for deres tilbud til annoncørerne inden for målrettede annoncer - disciplinen predictive behavioural targeting (PBT). Det skriver Nugg.ad i en pressemeddelelse.

Dermed har den internationale anoncenetværks-virksomhed de største danske dagblade på kundelisten. Nugg.ad står i forvejen for teknikken bag det annoncenetværk Ekstra Bladet, Ebay og B.T. har på PBT-fronten, lige som de står for Berlingskes netværk.

"Med nugg.ad kan vi skabe signifikant merværdi for vores annoncører," siger Morten Kallmayer, annoncedirektør på Jyllands-Posten i meddelelsen.

"Vores portefølje udgør et perfekt fundament for målrettede kampagner og for de services, nugg.ad udbyder, fra branding til performance."

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også