EB laver annoncør-tv med Netto og Boserup

Netto lægger sponsor-annoncekroner, Henrik Boserup kokkererer, og ekstrabladet.dk lægger site til. Siden begyndelsen af marts har ekstrabladet.dk været i gang med et nyt kommercielt samarbejde med Netto og Henrik Boserup om kokke-webtv på eb.dk, og det kommer til at fortsætte. "Det unikke i samarbejdet er koblingen mellem en annoncør, en kreativ og et medie. Det er det, alle taler om, men få udfører," siger Peter Strøhemann, internetchef på Ekstra Bladet, i en meddelelse.

Netto lægger sponsor-annoncekroner, Henrik Boserup kokkererer, og ekstrabladet.dk lægger site til.

Siden begyndelsen af marts har ekstrabladet.dk været i gang med et nyt kommercielt samarbejde med Netto og Henrik Boserup om kokke-webtv på eb.dk, og det kommer til at fortsætte.

"Det unikke i samarbejdet er koblingen mellem en annoncør, en kreativ og et medie. Det er det, alle taler om, men få udfører," siger Peter Strøhemann, internetchef på Ekstra Bladet, i en meddelelse.

Han tilføjer, at Nettos husstandsomdelte reklame også vil blive involveret, og at man samtidig drøfter muligheden for at rykke konceptet ud på mobil-platformen også.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også