Den Blå Avis kaster sig ind i tilbudsræs

Den Blå Avis melder sig ind i mediekampen om digitale rabatkuponer med tiltaget MyDeal.
MediaWatch

Kampen om rabatjægerne er intensiveret med Den Blå Avis lancering af MyDeal, der hver dag tilbyder tilmeldte brugere en digital værdikupon med et godt tilbud på alt fra klipning til massage og restaurantbesøg, skriver markedsforing.dk.

Den fidus har man allerede regnet ud på sites som downtown.dk, Berlingske Medias sweetdeal.dk,
savemyday.dk fra Metroxpress, dagensbedstetilbud.dk fra Ekstra Bladet i samarbejde med tidligere Jubii-direktør Peter Lundsgaard og slaatilnu.dk fra Jyllands-Posten.

Dansk Erhverv og Forbrugerrådet har dog kritiseret konceptet bag nogle af de forskellige tilbudssites for at fristen for at indløse værdikuponerne er for kort, og for at kunderne ikke kan få pengene tilbage, hvis fristen bliver overskredet, ifølge dr.dk.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også