Gonews.dk går efter de unge

Det er de unge nyhedshunde Berlingske Media og MSN's nyhedssite, gonews.dk, satser på. Sitet lanceres i dag.

Gimmicks, et friskt nyhedsoverblik, afstemninger og brugerinvolvering. Sådan lyder nogle af stikordene til gonews.dk, som Berlingske Media og MSN i fællesskab har søsat i dag.

Nyhedssitet henvender sig til de unge mellem 15-35 år - en målgruppe koncernchef i Berlingske Media, Lisbeth Knudsen, tillægger stor strategisk betydning.

”Unge netbrugere færdes i stor stil på msn.dk og er interessante for os. De er fremtidens mediebrugere, og vi har meget at lære fra dem – og meget at give til dem. Jeg har høje forventninger til samarbejdet og vil følge sitets udvikling nøje i den kommende tid,” siger Lisbeth Knudsen i en pressemeddelelse.

Nyhederne til Gonews.dk leveres fra hele Berlingske Medias produktion. Det bliver på B.T.s nyhedsredaktion, at sitet redigeres og opdateres.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også