Berlingske Media lancerer i dag permissionmarketing sitet 'godttip.dk'.
Via sitet siger brugerne aktivit ja, tak til at modtage tilbud inden for de områder, de er interesserede i - fra bil, båd og bolig til business, børn og rejser. Dermed formodes brugernes modtagelighed og interesse for tilbuddene at være langt større end normalt.
”Annoncemarkedet er som bekendt i stor forandring, og vi afprøver alle de nye muligheder, som de digitale medier giver os. Med godttip.dk tilbyder vi annoncørerne at komme direkte i dialog med den store gruppe af kunder, som Berlingske Media i dag har kontakt med. Der er tale om en særlig stærk og træfsikker form for permissionmarketing på både forbrugerens og annoncørens præmisser,” siger annoncedirektør Søren Hyldgaard, Berlingske Media, i en pressemeddelelse.
Prisen for at annoncere på denne måde afregnes pr. klik - en annoncør betaler således først for sin annonce, når brugerne klikker på den og dermed går videre ind i annonceuniverset.
Godttip.dk er gået i luften i dag. I august lancerede Berlingske Media sitet sweetdeal.dk, et andet kommercielt site, som tilbyder dagens gode tilbud til de tilmeldte modtagere af sitets nyhedsbrev.
Også Jyllands-Posten er gået ind på området permission marketing med sitet spot.dk.
- LR