Politiken Annoncer går på Facebook

Politiken dropper sit annonce-nyhedsbrev på e-mail og lægger informationerne på Facebook.
MediaWatch

Tryk "synes godt om" på Facebooksiden Politiken Annoncer, hvis du vil være opdateret om avisens nye tiltag. Sådan lyder Politikens tilbud til annoncørerne i forbindelse med, at avisen stopper sit nyhedsbrev per e-mail.

"Målet med vores nye side på Facebook er, at give endnu flere, hurtigere og sjovere informationer. Der bliver mulighed for at vise billeder og film – og sidst men ikke mindst giver Facebook mulighed for direkte dialog med vore samarbejdspartnere," skriver annoncedirektør Henrik Børjesson i nyhedsbrevet.

Men skulle det hænde, at en annoncør ikke er på Facebook, tilbyder avisen nu alligevel at fortsætte email-servicen ved større tiltag.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også