Ingeniøren lancerer betalings-nichemedie

Mediehuset Ingeniøren er på vej med et 'nichebetalingsnyhedsbrev' til august. Det kommer til at beskæftige sig med energi- og miljøområdet."Det bliver et nyhedsbrev som skal købes i abonnement til en høj pris men til et smalt publikum på omkring 1000 personer," siger chefredaktør Arne Steinmark.Han har netop ansat flere folk til mediehusets digitale afdeling for at styrke udviklingen. I forvejen står Ingeniøren bag ing.dk og version2.dk.
Tine Brødegaard Hansen

Mediehuset Ingeniøren er på vej med et 'nichebetalingsnyhedsbrev' til august. Det kommer til at beskæftige sig med energi- og miljøområdet.

"Det bliver et nyhedsbrev som skal købes i abonnement til en høj pris men til et smalt publikum på omkring 1000 personer," siger chefredaktør Arne Steinmark.

Han har netop ansat flere folk til mediehusets digitale afdeling for at styrke udviklingen. I forvejen står Ingeniøren bag ing.dk og version2.dk.

Mediehuset Ingeniøren kom ud af 2009 med et underskud på næsten ni mio. kr. Det skyldtes overvejende en verserende momssag med Skat. Uden den ville resultatet ifølge Arne Steinmark have været i balance.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også