Freeway og Søndagsavisen i samarbejde
Søndagsavisen.dk og Freeway Media indleder samarbejde, der skal løfte søndagsavisen.dk's online annoncesalg. Det skriver Freeway Media i en pressemeddelelse.
"Jeg har store forventninger til det fremtidige samarbejde. Søndagsavisen er et anerkendt og stærkt medie, og vi tror på, at vi med vores optimerings teknologi og salgsstyrke kan gå en lys fremtid i møde sammen," siger salgschef i Freeway Media, Jacob Bach i meddelelsen.
Med det nye samarbejde med Søndagsavisen vil Freeway Media markere sig tydeligere på markedet som en solid partner, der tilbyder salgsassistance for "alle seriøse medier i Danmark", skriver Freeway Media, der i forvejen står for eller samarbejder med 18 andre netmedier, heriblandt arto.dk, trendsales.dk og avisen.dk.
Søndagsavisen.dk har 430.000 månedlige brugere og søstersitet Ferieliv.dk næsten 200.000 brugere.
- LR