Jv.dk i hyperlokal offensiv

Endnu en spiller melder sig i kampen om det hyperlokale marked. JydskeVestkysten har netop lanceret 'Dit Vodder', som er første led i avisens hyperlokale netsatsning.
MediaWatch

'Dit Vodder' er JydskeVestkystens første bud på et af de "hyperlokale kraftcentre", som er en del af dagbladets strategi om at komme tættere på kunderne, oplyser JydskeVestkystens konstituerede chefredaktør Peter Orry.

Borgerjournalistik, kalender, profiler, Googlemaps og nyheder er en del af jv.dk/ditvodder og de kommende satsninger.

Frem til 1. maj følger JydskeVestkysten op med ni til ti andre sites, og det er kun begyndelsen.

- TBH

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også