Se de 10 mest søgte mediebrands
Det er TV 2, de fleste vil vide noget om blandt de danske medieaktører - i hvert fald målt på Google-søgninger. TV 2 optræder som det eneste traditionelle medie på top 10 over de mest søgte ord på den danske udgave af søgemaskinen i 2008. Her ligger TV 2 på en niende plads, mens de sociale medier Youtube og Facebook indtager henholdsvis anden og tredjepladsen.
Blandt de danske mediebrands er derfor ikke underligt også TV 2, der løber af med titlen som det mest søgte, efterfulgt af DR og Ekstra Bladet.
Blandt de tv og film-titler, der er blevet søgt mest på i løbet af året, er det til gengæld TV 3, der er i front med reality-programmet Paradise Hotel.
Se begge top 10 her:
Medier:
1. tv2
2. dr
3. ekstra bladet
4. politiken
5. jp
6. berlingske
7. billed bladet
8. i form
9. børsen
10. nyhedsavisen
Tv og film:
1. paradise hotel
2. lost
3. x-factor
4. mgp
5. vild med dans
6. klovn
7. indiana jones
8. rejsen til saturn
9. anna pihl
10. flammen og citronen