Se de 10 mest søgte mediebrands

Den årlige opgørelse over de mest søgte ord på Google udnævner TV 2 til det medie, flest ledte efter på søgemaskinen i 2008.
Louise Reseke

Det er TV 2, de fleste vil vide noget om blandt de danske medieaktører - i hvert fald målt på Google-søgninger. TV 2 optræder som det eneste traditionelle medie på top 10 over de mest søgte ord på den danske udgave af søgemaskinen i 2008. Her ligger TV 2 på en niende plads, mens de sociale medier Youtube og Facebook indtager henholdsvis anden og tredjepladsen.

Blandt de danske mediebrands er derfor ikke underligt også TV 2, der løber af med titlen som det mest søgte, efterfulgt af DR og Ekstra Bladet.

Blandt de tv og film-titler, der er blevet søgt mest på i løbet af året, er det til gengæld TV 3, der er i front med reality-programmet Paradise Hotel.

Se begge top 10 her:

Medier:
1. tv2
2. dr
3. ekstra bladet
4. politiken
5. jp
6. berlingske
7. billed bladet
8. i form
9. børsen
10. nyhedsavisen

Tv og film:
1. paradise hotel
2. lost
3. x-factor
4. mgp
5. vild med dans
6. klovn
7. indiana jones
8. rejsen til saturn
9. anna pihl
10. flammen og citronen

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også