Mediehuse vil profilere sig på Myspace TV

Reuters og New York Times satser nu som de første større mediehus på at profilere sig på Myspace TV.

Det skriver Børsens Mediemarked.
MediaWatch
Reuters og New York Times satser nu som de første større mediehus på at profilere sig på Myspace TV.

Det skriver Børsens Mediemarked.

De vil skabe deres egne tv-kanaler, der skal sende interview og reportager, som brugerne gratis kan abonnere på og få leveret som videoklip direkte til deres medlemsprofil.

Myspace har allerede ageret fødselshjælper for brugerproducerede kanaler som humorkanalen "The Onion og sladderkanalen CelebTV.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også