Mediehuse vil profilere sig på Myspace TV
Reuters og New York Times satser nu som de første større mediehus på at profilere sig på Myspace TV.
Det skriver Børsens Mediemarked.
Det skriver Børsens Mediemarked.
MediaWatch
Reuters og New York Times satser nu som de første større mediehus på at profilere sig på Myspace TV.
Det skriver Børsens Mediemarked.
De vil skabe deres egne tv-kanaler, der skal sende interview og reportager, som brugerne gratis kan abonnere på og få leveret som videoklip direkte til deres medlemsprofil.
Myspace har allerede ageret fødselshjælper for brugerproducerede kanaler som humorkanalen "The Onion og sladderkanalen CelebTV.
Det skriver Børsens Mediemarked.
De vil skabe deres egne tv-kanaler, der skal sende interview og reportager, som brugerne gratis kan abonnere på og få leveret som videoklip direkte til deres medlemsprofil.
Myspace har allerede ageret fødselshjælper for brugerproducerede kanaler som humorkanalen "The Onion og sladderkanalen CelebTV.