New York Times planlægger lancering af AI-reklameværktøj i år

Et AI-værktøj skal få reklamer til at ramme de rette brugere bedre på The New York Times.
New York Times har arbejdet på et AI-værktøj, der lanceres senere i år. | Foto: Julia Nikhinson / AP / Ritzau Scanpix
New York Times har arbejdet på et AI-værktøj, der lanceres senere i år. | Foto: Julia Nikhinson / AP / Ritzau Scanpix

Det amerikanske medie The New York Times har arbejdet på et nyt AI-værktøj, som skal give bedre resultater med reklamer på hjemmesiden. Det skriver webmediet Axios.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også