Tiktok åbner dansk kontor og snuser til e-handel: "Et interessant testmarked"

Kontoret bliver bl.a. base for medarbejdere, der beskæftiger sig med annoncører og e-commerce, siger nordisk chef for Tiktok. (Opdateret)
Liv Sandberg er chef for Tiktok i Norden | Foto: PR
Liv Sandberg er chef for Tiktok i Norden | Foto: PR

Tiktok har intensiveret sit fokus på Danmark, hvor det sociale medie for nyligt lancerede et nyt annonceværktøj for brands og e-commerce virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også