Netflix omlægger Microsoft-aftale og sænker annoncepriser for at få vækst

Netflix lancerede sidste år muligheden for et annoncestøttet abonnement til 6,99 dollar om måneden. 
Netflix har omstruktureret sit annoncepartnerskab med Microsoft efter et år og sænker annoncepriserne. | Foto: Dado Ruvic/Ritzau Scanpix
Netflix har omstruktureret sit annoncepartnerskab med Microsoft efter et år og sænker annoncepriserne. | Foto: Dado Ruvic/Ritzau Scanpix
AF MARKETWIRE

Netflix har omstruktureret sit annoncepartnerskab med Microsoft efter et år og sænker annoncepriserne i et forsøg på at sætte gang i streamingselskabets annoncestøttede virksomhed. Det skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også