Nyt projekt skal kortlægge branchens behov for AI-kompetencer

Det er vigtigt at få undersøgt, hvad behovet er, så det sikres, at medarbejderne har de rette kompetencer, mener direktør for Danske Medier.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Hvordan påvirker kunstig intelligens medie- og kommunikationsbranchen, hvilken vej går udviklingen, og hvilke kompetencekrav stiller den nye teknologi til medarbejderne?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også