DAOM og Kreakom lancerer nye pitchvejledninger

De nye vejledninger, der gælder situationen, hvor en annoncør skal udvælge ny bureaupartner, skal øge muligheden for gode resultater og optimere samarbejderne, lyder det fra brancheforeningerne. 
Michael Stein (til venstre) er bestyrelsesformand i DAOM, og Charlie Stjerneklar (til højre) er direktør i Kreakom.
Michael Stein (til venstre) er bestyrelsesformand i DAOM, og Charlie Stjerneklar (til højre) er direktør i Kreakom.

Brancheforeningen for den danske kommunikations- og indflydelsesindustri Kreakom og annoncørernes brancheforening Danske Annoncører og Markedsførere (DAOM) har i samarbejde lanceret nye vejledninger til pitchprocesser, når man som annoncør skal vælge bureaupartner. Det skriver foreningerne i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også