Youtube giver producenter øget andel i annonceomsætning på Tiktok-konkurrent

Ifølge Washington Post er den nye strategi et forsøg på at holde trit med Tiktok, der er blevet downloadet mere end 100 mio. gange i USA i løbet af det seneste år.
Foto: Long Wei/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Long Wei/AP/Ritzau Scanpix

Den Alphabet-ejede videoplatform Youtube vil fra starten af 2023 give indholdsproducenter en større andel i annonceomsætningen på sit Youtube Shorts-produkt, skriver Washington Post.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også