Mediechefer glæder sig over unges betalingsvillighed i økonomisk trængte tider

Den økonomiske opbremsning kan mærkes på abonnementsforretningen, lyder det fra chefer fra Berlingske, Zetland og TV 2. Det er derfor godt nyt, at ny undersøgelse peger på højere end gennemsnitlig betalingsvillighed blandt unge voksne.
Foto: Martin Lehmann/Politiken
Foto: Martin Lehmann/Politiken

De unge voksne er i højere grad end gennemsnittet villige til at betale for indhold. Det viser den årlige undersøgelse om danskernes brug af nyhedsmedier, som forskerne bag tirsdag præsenterede i Teknologiens Mediehus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu