Better Collective indgår flere mediesamarbejder og hæver toplinjen

Betting- og mediekoncernen løftede omsætningen med 40 pct. i andet kvartal og indgår flere kommercielle samarbejder med internationale medier.
Stifterne af Better Collective, Christian Kirk Rasmussen (th.) og Jesper Søgaard. | Foto: Better Collective / PR
Stifterne af Better Collective, Christian Kirk Rasmussen (th.) og Jesper Søgaard. | Foto: Better Collective / PR

Det danskejede betting- og medieselskab Better Collective, som ejer bl.a. e-sportsmediet HLTV, indgår et kommercielt samarbejde med det amerikanske medie Boston.com, der er en del af den amerikanske mediekoncern Boston Globe Media, som bl.a. ejer Boston Globe. Det oplyser Better Collective i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også