Mangel på hænder udfordrer mediebureauerne: “I en verden af vækst er det svært at få talent nok ind”

Mediebureauerne mangler kompetent arbejdskraft, og dét i en grad, hvor flere karakteriserer efterspørgslen på talent som årets hidtil største udfordring for driften. Der er rift om særligt de digitalt kyndige hænder og hoveder fra flere sider.
Konsekvenserne af den høje efterspørgsel har kunne mærkes. | Foto: Colourbox, Maksim Shmeljov
Konsekvenserne af den høje efterspørgsel har kunne mærkes. | Foto: Colourbox, Maksim Shmeljov

Det er blevet vanskeligere at finde kvalificerede ansøgere for landets mediebureauer, som i stigende grad må konkurrere med kunder og techselskaber om talentmassen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også