MediaWatch

Mediebureauer oplever mere hærdede annoncører efter flere års turbulens

En pandemi, en krig i Europa og høj inflation har præget de seneste års økonomiske udvikling. Fra flere mediebureauer er meldingen, at annoncørerne så småt har vænnet sig til, at verden er mere foranderlig end normalt.

Nedlukning grundet corona blev første led i den uforudsigelighed, der har præget de sidste år. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

De sidste knap tre år har gennem corona-nedlukninger, genåbninger, pressemøder og prisstigninger været svære at forudse. Det første halve år af 2022 har ikke været en undtagelse.

Men turbulensen har lært annoncørerne og mediebureauerne en ny grad af omstillingsparathed, lyder det fra branchen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs