MediaWatch

Influencer-platform får nye investorer om bord

Make Influence, der arbejder med influencer-marketing, har fået to angel investorer fra it-branchen om bord. Håbet er, det kan få bureauet i gear til international skalering

Frederik Kiel, Rasmus Bruus Larsen, Frederik Kondrup | Foto: Make Influence/PR

Rettet kl. 11.50: Det fremgik tidligere, at Make Influence var et influencer-bureau. Selskabet er driver retteligt en platform, ikke et bureau.

Actimo-stifter, Eske Gunge, og Morten Nielsen, der er direktør i investeringsselskabet RM Invest, har købt sig ind i influencer-virksomheden Make Influence. Det oplyser selskabet i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs