MediaWatch

Aller Media lancerer annonceplatform for influencere: Det er win-win-win

For at tilpasse sig annoncemarkedets udvikling har Aller Media søsat en ny annonceplatform, Aller Sparks, hvor virksomheder kan blive forbundet med såkaldte mikroinfluencere. Tiltaget sker bl.a. for at holde fast i Allers eksisterende annoncører.

Foto: Foto: Aller Media Denmark

En ny app, der skal fungere som en slags datingside for såkaldte nano- og mikroinfluencere og annoncører, er blevet født hos Aller Media i et forsøg på følge med strømningerne på annoncemarkedet, hvor influencermarketing er i vækst.

”Vi ser det som en win win win-mulighed. Med Aller Sparks tilbyder vi vores eksisterende annoncører den her mulighed, ligesom vi kan gribe nogle af dem, der ikke er ombord længere, og så ser vi en mulighed for at få nogle nye til,” siger Christina-Louisa Hansen, client director i Aller Media og ansvarlig for den nye platform.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs