Aller Media lancerer annonceplatform for influencere: Det er win-win-win

For at tilpasse sig annoncemarkedets udvikling har Aller Media søsat en ny annonceplatform, Aller Sparks, hvor virksomheder kan blive forbundet med såkaldte mikroinfluencere. Tiltaget sker bl.a. for at holde fast i Allers eksisterende annoncører.
Foto: Foto: Aller Media Denmark
Foto: Foto: Aller Media Denmark

En ny app, der skal fungere som en slags datingside for såkaldte nano- og mikroinfluencere og annoncører, er blevet født hos Aller Media i et forsøg på følge med strømningerne på annoncemarkedet, hvor influencermarketing er i vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også