A4 Medier forbedrede sit resultat sidste år men har stadig underskud

Fagbevægelsens Hovedorganisations digitale nyhedsmedie kom ud af 2021 med et underskud på 2,1 mio. kr. før skat og forbedret bruttofortjeneste. A4 Medier er tilfreds med udviklingen i selskabet og varsler flere abonnementsbetalte nichemedier i år.
A4 Medier. | Foto: Skærmdump/Ritzau Scanpix
A4 Medier. | Foto: Skærmdump/Ritzau Scanpix

A4 Medier kom ud af 2021 med et underskud på 2,1 mio. kr. før skat. En markant forbedring af 2020-underskudet på 4,7 mio. kr., skriver Fagbevægelsens Hovedorganisation, FH, i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også