Storbritannien sætter ind mod falske annoncer

Sider som Facebook, Google og Twitter bliver i en ny lovpakke tvunget til at sætte værn op mod falske annoncer på nettet, og det kan koste dem dyrt, hvis de britiske myndigheder vurderer, at værnet ikke er tilstrækkeligt.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
af NIKOLAJ HARDING

En ny lovpakke i Storbritannien skal forhindre fup-annoncer på de sociale medier. Det skriver Reuters.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også