Spotify styrker sin annonceplatform med to nye opkøb

Streamingtjenesten offentliggjorde onsdag, at den har købt to podcast-virksomheder, Chartable og Podsight, der skal give nye og stærkere værktøjer til podcastannoncering på Spotify.
Foto: Stefani Reynolds/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Stefani Reynolds/AFP/Ritzau Scanpix

Spotify har opkøbt to specialiserede analyseselskaber, der har podcastannoncering som speciale, til at give sin annonceplatform mere dybde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også