Næsten hver tredje i målgruppen bruger DR Minisjang ugentligt

Ifølge tal fra DR Medieforskning bruger 30 pct. blandt de 1-3-årige ugentligt DR's yngste børnetilbud, Minisjang, der samtidig har nået ét af de mål, der blev sat ved lanceringen sidste forår.
Minisjang blev lanceret som app og streamingkanal på DRTV 29. marts 2021 | Foto: DR
Minisjang blev lanceret som app og streamingkanal på DRTV 29. marts 2021 | Foto: DR

Efter ni måneder i luften har DR's kanal for de mindste, Minisjang, sneget sig ind i næsten hver tredje af de alleryngstes medievaner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også