MediaWatch

Næsten hver tredje i målgruppen bruger DR Minisjang ugentligt

Ifølge tal fra DR Medieforskning bruger 30 pct. blandt de 1-3-årige ugentligt DR's yngste børnetilbud, Minisjang, der samtidig har nået ét af de mål, der blev sat ved lanceringen sidste forår.

Minisjang blev lanceret som app og streamingkanal på DRTV 29. marts 2021 | Foto: DR

Efter ni måneder i luften har DR's kanal for de mindste, Minisjang, sneget sig ind i næsten hver tredje af de alleryngstes medievaner.

Det skriver DR Kommunikation med henvisning til tal fra DR Medieforskning, der siger, at 30 pct. blandt de 1-3-årige ugentligt ser børneinhold på Minisjang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs