MediaWatch

Nyt medie om tech får liv

I weekenden har et nyt medie med fokus på tech, digitalisering og algoritmer lagt fra kaj. Indledningsvist i en beta-version, men på sigt som et digitalt abonnementsmedie.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Et nyt nichemedie om tech og digitalisering er lanceret under titlen Radar og slår sig op på at skulle være Danmarks nye "undersøgende og forskningsformidlende techmedie". Det refererer Journalisten fra et opslag på Linkedin.

Ifølge Peter Christian Bech-Nielsen, stifter og chefredaktør på Radar, er mediet på nuværende tidspunkt lanceret i en såkaldt beta-version, hvor indholdet er gratis tilgængeligt, men på sigt er det planen, at Radar skal være et digitalt abonnementsfinansieret medie med bred relevans, lyder det i et indlæg på hjemmesiden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs