MediaWatch

Norsk mediehus har hentet 120.000 kunder til bredt lokaljournalistisk abonnement

Norske Amedia har succes med et abonnement, der giver én indgang til en lang række af koncernens lokalmedier.

Foto: Amedia

For ti måneder siden lancerede norske Amedia et abonnement med navnet +Alt, som giver én indgang til over 70 lokalaviser, som mediekoncernen udgiver. Abonnementet har nu nået 120.000 kunder. Det skriver koncerndirektør Pål Nedregotten i et indlæg på International News Media Associations hjemmeside.

Kunderne på abonnementet, som Pål Nedregotten kalder for "Spotify for news", udgør nu 18 pct. af den samlede abonnementsbase hos Amedia, som bl.a. driver i alt 80 lokalmedier. Et vigtigt parameter er ifølge Pål Nedregotten antallet af mennesker, der har været abonnenter i mere end 100 dage, og det tal har nu nået 75.000.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs