Facebook optrapper ordkrig mod Apple om målretning af annoncer

To amerikanske techgiganter er havnet i en fejde om brugen af data til at målrette annoncer.
Foto: Denis Charlet/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Denis Charlet/AFP/Ritzau Scanpix

Facebook har skruet op for retorikken mod Apple, inden Iphone-producenten i 2021 vil ændre på annoncering i apps i Apples styresystem IOS. Det skriver The New York Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også