MediaWatch

Facebook News rulles ud i Storbritannien – Tyskland og Frankrig er næste stop

Med Storbritannien som første trædesten lancerer Facebook nyhedsfeaturen Facebook News i Europa i januar i samarbejde med bl.a. The Guardian, The Economist og Condé Nast.

Foto: Thomas White/Reuters/Ritzau Scanpix

Facebook ruller i begyndelsen af det nye år nyhedsfeaturen Facebook News ud i Storbritannien. Det skriver den globale techkoncern i en pressemeddelelse.

Facebook har i forbindelse med lanceringen indgået samarbejde med en række britiske mediehuse, herunder Conde Nast, The Economist, Guardian Media Group og Hearst, der får betaling for det indhold, som mediehusene stiller til rådighed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs