Spørgerunde: Hver femte norske annoncør frygter Amazons indtog

Norske annoncører mener Amazons lancering vil ændre detailmarkedet i Norge, og en ud af fem tror, det vil påvirke dem negativt, når handelsgiganten kommer til Norden, viser undersøgelse.
Foto: Pascal Rossignol/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Pascal Rossignol/Reuters/Ritzau Scanpix

Hver femte virksomhed i den norske annoncørforening frygter indtoget af Amazon, som de mener, vil have en negativ indflydelse på forretningen. Det skriver Kampajne på baggrund af en rapport fra den norske annoncørforening Anfo.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også