MediaWatch

Efter fyringer og kraftig oprydning i Adform: "Vi mener, at vi har de folk, vi skal have nu"

Efter flere års tumult med en mislykket børsnotering og 200 færre medarbejdere samt talrige underskud ser Adforms nye ledelse nu frem under nyt ejerskab. Den store oprydning er tilendebragt, og nu skal selskabet bevise, at man kan sælge mere og tjene mere.

Troels Jensen tiltrådte som adm. direktør for Adform i foråret 2020. | Foto: Gregers Tycho/ERH

"Det er et tydeligt manifest på, at den turnaround, vi har i gang i, er på sporet."

Sådan lyder det fra Troels Jensen, topchef i softwarehuset Adform, der nu bevæger sig ud på den anden side efter mange års underskud og en mislykket børsnotering tilbage i 2018.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs