Efter fyringer og kraftig oprydning i Adform: "Vi mener, at vi har de folk, vi skal have nu"

Efter flere års tumult med en mislykket børsnotering og 200 færre medarbejdere samt talrige underskud ser Adforms nye ledelse nu frem under nyt ejerskab. Den store oprydning er tilendebragt, og nu skal selskabet bevise, at man kan sælge mere og tjene mere.
Troels Jensen tiltrådte som adm. direktør for Adform i foråret 2020. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Troels Jensen tiltrådte som adm. direktør for Adform i foråret 2020. | Foto: Gregers Tycho/ERH

"Det er et tydeligt manifest på, at den turnaround, vi har i gang i, er på sporet."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også