MediaWatch

Efter fyringer og kraftig oprydning i Adform: "Vi mener, at vi har de folk, vi skal have nu"

Efter flere års tumult med en mislykket børsnotering og 200 færre medarbejdere samt talrige underskud ser Adforms nye ledelse nu frem under nyt ejerskab. Den store oprydning er tilendebragt, og nu skal selskabet bevise, at man kan sælge mere og tjene mere.

Troels Jensen tiltrådte som adm. direktør for Adform i foråret 2020. Foto: Gregers Tycho/ERH

"Det er et tydeligt manifest på, at den turnaround, vi har i gang i, er på sporet."

Sådan lyder det fra Troels Jensen, topchef i softwarehuset Adform, der nu bevæger sig ud på den anden side efter mange års underskud og en mislykket børsnotering tilbage i 2018.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere