Sundhedsstyrelsen fortsætter samarbejde med Advice
![Søren Brostrøm, direktør for Sundhedsstyrelsen, der fortsat vil samrbedje med Advice om kommunikationen omkring covid-19 | Foto: Anthon Unger/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12313623.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bo5dgqdydhy5rzod33.jpg)
Advice vil også de kommende år have Sundhedsstyrelsen på kundelisten, skriver Bureaubiz. Efter et udbud af kommunikationsopgaven omkring covid-19, der blev sat i gang i juni, har Sundhedsstyrelsen valgt Advice til opgaven som rådgiver og konsulent på kampagner og strategi.
Advice var et af fem bureauer, der fik mulighed for afgive et bud på opgaven - 12 bureauer havde søgt om at komme med i konkurrencen.
Ifølge Bureaubiz har rammeaftalen med Advice et budget på 6 mio. kr. årligt i to år med muilghed for forlængelse i yderligere to år.
Samarbejdet kommer ikke ud af det blå.
Under coronakrisen i foråret brugte Sundhedsstyrelsen 4,9 mio. kroner på kommunikation fra bureauet Advice, skrev fagbladet Journalisten i juni.
I alt har Sundhedsstyrelsen ifølge en statusrapport brugt 16,5 mio. kr. under coronakrisen i foråret på kommunikation.
Relaterede artikler
Ny kommunikationschef på plads i Aldi
For abonnenter
Oprah Winfreys magasin drosler ned på print
For abonnenter