MediaWatch

Coronakrise sender amerikanske medier ud i besparelser

Både Buzzfeed og Quartz er ramt af coronakrisen og ændrer i det lys tilstedeværelsen rundt om i verden for at få pengene til at passe.

Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Coronakrisen rammer bredt og har også sat sit præg på de amerikanske medier Buzzfeed og Quartz. Det skriver hhv. The Guardian og New York Post.

Buzzfeed planlægger at trække stikket på sin tilstedeværelse i Storbritannien og Australien. I stedet vil kræfterne blive fokuseret på det amerikanske hjemmemarked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs