Home: "Vores marketingbudget er ikke synderligt påvirket"

Annoncørernes valg - i coronakrisen. Ejendomsmæglerne har stadig det værste i vente i forhold til coronaeffekt, men indtil videre fortsætter markedsføringen hos Home stort set normalt, dog med en overvægt til det digitale, lyder det.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Covid-19 kan mærkes med det samme i nogle brancher som detailhandel, mens andre - som ejendomsmæglere - venter på effekten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også