Dansk medie satser internationalt på journalistik om grøn omstilling

Med fokus på energiomstilling har mediet Foresight opbygget en stigende abonnementsbase siden lanceringen for knap fire år siden. Tallene på bundlinjen er sorte.
Foresight udgiver hver uge 3-4 dybdegående digitale artikler og debatindlæg fra eksperter samt et printmagasin to gange årligt. | Foto: PR/ Foresight.
Foresight udgiver hver uge 3-4 dybdegående digitale artikler og debatindlæg fra eksperter samt et printmagasin to gange årligt. | Foto: PR/ Foresight.

Da mediet Foresight i sommeren 2016 gik i luften, var der et brændende ønske fra de to stiftere, Kristian Lee Dahm Dickow og Kasper Thejll-Karstensen, om at skabe et medie, der ville kigge konstruktivt på energiløsninger på tværs af brancher.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også