MediaWatch

Facebook-chef: "Vi har lært især i forhold til udgivere, at vi skal være en bedre partner"

Det er til dels forståeligt, når Facebook får kritik for ikke at ville kalde sig et medie, mener koncernens nordeuropæiske vicedirektør, som MediaWatch mødte til et interview om annoncemarkedet, skattebetaling og transparens.

Steve Hatch har været en del af Facebooks europæiske ledelse siden 2014. | Foto: PR/Facebook

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs