Magasinhuse finder nyt skyts til kamp for ændringer af nulmoms
![Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11688299.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc77jmsp4hyw3excjqmua.jpg)
Når der tages hul på forhandlinger om en ny medieaftale, bør regeringen genoverveje den del af aftalen, som indførte digital nulmoms for nyhedsmedier – men som ikke giver andre udgivelser samme mulighed. Sådan lyder det fra Thomas Torp, direktør i Grakom, brancheforeningen for grafisk kommunikation og medier.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medieselskaber klager til EU over digital nulmoms
For abonnenter