Ekstra Bladet er på jagt efter 70.000 digitale abonnenter – "superemner" er løftestang

Systematisk arbejde med at dække såkaldte "superemner" har øget salg og fastholdelse af digitale abonnenter, fortæller digital chef på Ekstra Bladet, Pernille Holbøll.
Den danske Formel 1-kører Kevin Magnussen (th) – her sammen med teamkollega Romain Grosjean – er blandt trækplastrene i Ekstra Bladets digitale abonnementsunivers. | Foto: Lluis Gene/AFP/Ritzau Scanpix
Den danske Formel 1-kører Kevin Magnussen (th) – her sammen med teamkollega Romain Grosjean – er blandt trækplastrene i Ekstra Bladets digitale abonnementsunivers. | Foto: Lluis Gene/AFP/Ritzau Scanpix

Formel 1-dækning med Kevin Magnussen i centrum, krimstof om bande- og rockergrupperinger eller historier om kendtes økonomi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også