MediaWatch

Ekstra Bladet er på jagt efter 70.000 digitale abonnenter – "superemner" er løftestang

Systematisk arbejde med at dække såkaldte "superemner" har øget salg og fastholdelse af digitale abonnenter, fortæller digital chef på Ekstra Bladet, Pernille Holbøll.

Den danske Formel 1-kører Kevin Magnussen (th) – her sammen med teamkollega Romain Grosjean – er blandt trækplastrene i Ekstra Bladets digitale abonnementsunivers. | Foto: Lluis Gene/AFP/Ritzau Scanpix

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Vi tror, samfundet er mere klar til at betale for nyheder"

Investeringen i nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier øger konkurrencen om læserne i bl.a. det østjyske område, men adm. direktør Jesper Rosener afviser, at Jysk Fynske Mediers udrulning af en stribe nichemedier er starten på en ny kamp om læsere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs