MediaWatch

Ekstra Bladet er på jagt efter 70.000 digitale abonnenter – "superemner" er løftestang

Systematisk arbejde med at dække såkaldte "superemner" har øget salg og fastholdelse af digitale abonnenter, fortæller digital chef på Ekstra Bladet, Pernille Holbøll.

Lluis Gene/AFP/Ritzau Scanpix
Den danske Formel 1-kører Kevin Magnussen (th) – her sammen med teamkollega Romain Grosjean – er blandt trækplastrene i Ekstra Bladets digitale abonnementsunivers. Foto: Lluis Gene/AFP/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere