Europæisk annoncemarked fik højeste digitale vækst siden 2011

Med en stigning på 13 pct. tiltog væksten på det digitale annoncemarked i Europa sidste år og rundede 400 mia. kr.
Foto: Rawpixel.com/Pexels
Foto: Rawpixel.com/Pexels

Online annoncering tog igen markedsandele på det europæiske marked sidste år. Det viser tal fra organisationen IAB, som Danske Medier henviser til i et nyhedsbrev.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også