Nichemedie på tætpakket marked for erhvervsstof øjner breakeven

Med en omsætningsvækst på 25 pct. fik det tre år gamle nichemedie Insidebusiness bedre fodfæste i markedet i seneste regnskabsår, men driftsoverskuddet udeblev.
Peter Nyholm (tv) og Morten Johnsen, stiftere af Insidebusiness og hhv. ansv. chefredaktør og redaktør. | Foto: PR/Jeppe Carlsen
Peter Nyholm (tv) og Morten Johnsen, stiftere af Insidebusiness og hhv. ansv. chefredaktør og redaktør. | Foto: PR/Jeppe Carlsen

Tre år efter opstarten er erhvervsjournalisterne Morten Johnsen og Peter Nyholms iværsætterprojekt Insidebusiness tæt på breakeven. I seneste regnskabsår, der er afsluttet 30. juni, er resultatet før skat et minus på 66.942 kr. og bundlinjen i plus med 130.600 kr. hjulpet af et skatteaktiv på knap 200.000 kr. Det er en forbedring på godt 400.000 kr. før skat i forhold til resultatet året forinden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også