MediaWatch

Nichemedie på tætpakket marked for erhvervsstof øjner breakeven

Med en omsætningsvækst på 25 pct. fik det tre år gamle nichemedie Insidebusiness bedre fodfæste i markedet i seneste regnskabsår, men driftsoverskuddet udeblev.

Peter Nyholm (tv) og Morten Johnsen, stiftere af Insidebusiness og hhv. ansv. chefredaktør og redaktør. | Foto: PR/Jeppe Carlsen

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Vi tror, samfundet er mere klar til at betale for nyheder"

Investeringen i nye digitale, abonnementsbaserede lokalmedier øger konkurrencen om læserne i bl.a. det østjyske område, men adm. direktør Jesper Rosener afviser, at Jysk Fynske Mediers udrulning af en stribe nichemedier er starten på en ny kamp om læsere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs