Føljeton-direktør: "Vi har fundet vores hylde, vi kæmper ikke for overlevelsen længere"

MediaWatchs Sommerbarometer: Facebook røg i skraldespanden sammen med de dårlige vaner, og en bogprognose vakte håb for fremtiden. Adm. direktør i nichemediet Føljeton, Søren Høgh Ipland, opridser første halvårs vigtigste høj- og lavtryk.
Søren Høgh Ipland, amd. direktør på nichemediet Føljeton. | Foto: Foreningen Prauda
Søren Høgh Ipland, amd. direktør på nichemediet Føljeton. | Foto: Foreningen Prauda

1. Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår