Konsulenthuse ånder mediebureauer i nakken

Med strategisk og datatung rådgivning har klassiske konsulenthuse som Accenture og McKinsey bevæget sig ind på markedet for medie- og marketingrelaterede ydelser, som kan sikre dem en større bid af annoncørernes marketingbudgetter.
De traditionelle managementkonsulent-ydelser fylder mindre i dag hos McKinsey & Company, siger partner Lars Vinter | Foto: PR
De traditionelle managementkonsulent-ydelser fylder mindre i dag hos McKinsey & Company, siger partner Lars Vinter | Foto: PR
LARS HEDEGAARD PEDERSEN, FREELANCEJOURNALIST

Flere af de store konsulenthuse har sat det tunge skyts ind på at styrke annoncørernes forretning igennem alle led, hvor vækst og digital transformation står øverst på agendaen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også