Youtube tester annoncefinansieret visning af film

Videotjenesten er begyndt at stille film til rådighed for brugerne, som betaler for filmene med deres tid i stedet for penge.
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Jenny Kane
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Jenny Kane

Den Google-ejede videoplatform Youtube har kastet sig ud i at teste, om der er et marked for at vise spillefilm på platformen, som udelukkende er finansieret af annoncer. Det skriver Adage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også