Børsen: LinkedIn har vist sig langt mere værdifuld end Facebook

På Børsen har man oprustet på brugen af LinkedIn til at distribuere nyheder og vil gøre det i endnu højere grad fremover. "Børsens indholdsunivers er født til LinkedIn," siger dagbladets redaktør for sociale medier.
Anders Kongstad, redaktør for sociale medier på Børsen. | Foto: Børsen
Anders Kongstad, redaktør for sociale medier på Børsen. | Foto: Børsen

[fakta1]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også