Formand: Ny direktør for Danske Medier skal styrke lobbyarbejde

Danske Mediers politiske stemme skal styrkes for at pleje mediernes interesser, og det bliver en af hovedopgaverne for organisationens nye, kommende direktør Morten Langager, siger formand Stig Ørskov.
Foto: /ritzau/Linda Johansen
Foto: /ritzau/Linda Johansen

Fire måneder efter Danske Medier indledte jagten på en ny direktør, efter den nuværende direktør Ebbe Dal meldte sin afgang til sommer, har organisationen fundet den næste, der skal tale de private mediers sag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også