MediaWatch

Formand: Ny direktør for Danske Medier skal styrke lobbyarbejde

Danske Mediers politiske stemme skal styrkes for at pleje mediernes interesser, og det bliver en af hovedopgaverne for organisationens nye, kommende direktør Morten Langager, siger formand Stig Ørskov.

/ritzau/Linda Johansen
Foto: /ritzau/Linda Johansen

Fire måneder efter Danske Medier indledte jagten på en ny direktør, efter den nuværende direktør Ebbe Dal meldte sin afgang til sommer, har organisationen fundet den næste, der skal tale de private mediers sag.

1. juni skifter Morten Langager posten som direktør for kommunikation og marketing i it-koncernen KMD ud med topposten i Pressens Hus, hvor Danske Medier hører til. Den nye direktør skal ifølge bestyrelsesformand for Danske Medier, Stig Ørskov, både styrke og modernisere interesseorganisationen.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere