Pandora udgiver digitalt magasin
Den danske smykkegigant Pandora vil styrke kundekontakten via de digitale platforme - det sker i samarbejde med bureauet In2Media, skriver bureaubiz.dk.
Det betyder bl.a. et nyt digitalt magasin, der får premiere d. 20. juni og som udsendes i et imponerede digitalt oplag på 1,7 mio. - der udgør antallet af Pandoras klubmedlemmer.
Det var oprindeligt Pandoras intention, at skrive mere generelt om livsstilsstof i magasinet for ikke at proppe for meget Pandora ned i kunderne, men da de spurgte medlemmerne, hvad de gerne ville læse, svarede de at de gerne ville læse om, alt det der vedrører Pandora.
Der vil ikke være reklamer i kundemagasinet i første omgang, men Mikkel Berg vil ikke afvise, at de på et tidspunkt vil finde samarbejdspartnere til det digitale kundemagasin.
Pandora lancerede i november en applikation, der ifølge Mikkel Berg er blevet en stor succes. Applikationen har haft 154.541 downloads i 2011, og den blev åbnet 900.000 gange.
- DSM